مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:252023-12-25اقتصادي

بیش از 70 درصد حق بیمه های وصولی در گیلان با مشارکت کارفرمایان تحقق می یابد


در حال حاضر ماهانه حدود 900 تا 950 میلیارد تومان حق بیمه وصول می کنیم که بیش از 70 درصد آن با همکاری کارفرمایان تحقق یافته و بقیه از طریق گروه های مشاغل آزاد و اختیاری و رانندگان و کارگران ساختمانی و قالیبافان و.

- ایسنا/گیلان مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: در حال حاضر ماهانه حدود 900 تا 950 میلیارد تومان حق بیمه وصول می کنیم که بیش از 70 درصد آن با همکاری کارفرمایان تحقق یافته و بقیه از طریق گروه های مشاغل آزاد و اختیاری و رانندگان و کارگران ساختمانی و قالیبافان و.

می باشد.

کیوان مرتضوی امروز، 4 دی ماه در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی در استان گیلان، با تشریح مهمترین اقدامات برای تسریع و بهبود فرایندهای کاری و تعاملاتی با جامعه کارفرمایی اظهار کرد: اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای از ابتدای خردادماه تا پایان مردادماه به مدت سه ماه و برخورداری بیش از 2400 کارفرمای گیلانی از این فرصت برای تعیین تکلیف دیون که همسو با شعار سال برای حمایت از عرصه های تولیدی انجام پذیرفت، یکی از مهمترین گام ها برای کمک به کارفرمایان مدیون بود.

وی افزود : انجام بیش از 4000 تقسیط بدهی با رقمی حدود 500 میلیارد تومان برای مساعدت به کارفرمایان جهت تسهیل در شرایط تسویه دیون و افزایش دامنه و تعداد خدمات در اپلیکیشن تامین من برای دسترسی راحت تر کارفرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد حق بیمه های وصولی در گیلان با مشارکت کارفرمایان تحقق می یابد

بیش از 70 درصد حق بیمه های وصولی در گیلان با مشارکت کارفرمایان تحقق می یابد